مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:552024-01-13اقتصادي

تغییرات برنامه باگ بانتی اسنپ؛ افزایش پاداش ها 


پاداش پیدا کردن آسیب پذیری ها برای شرکت های زیرمجموعه گروه اسنپ که در محدوده برنامه باگ بانتی هستند، به 150 میلیون تومان رسیده است.

  - در پی دسترسی غیرمجاز به بخشی از اطلاعات کاربران اسنپ فود در روزهای گذشته، تیم امنیت سایبری گروه اسنپ در تازه ترین اقدام خود برای تقویت ساختار امنیت داده ، برنامه باگ بانتی یا مسابقات ارزیابی امنیتی و شناسایی باگ خود را گسترش داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه اسنپ، در برنامه باگ بانتی این مجموعه، چهار سطح از Medium تا Vital تعریف شده است که در بخش vital پاداش پیدا کردن آسیب پذیری ها برای شرکت های زیرمجموعه گروه اسنپ که در محدوده برنامه باگ بانتی هستند، به 150 میلیون تومان رسیده است.

    تیم امنیت سایبری گروه اسنپ از سال 1399 برنامه باگ بانتی را برای ایجاد انگیزه بیشتر در هکرهای کلاه سفید و دعوت آن ها به همکاری برای کشف نقاط آسیب پذیر آغاز کرد.

به گفته امیرحسین قاسمی، مدیر تیم امنیت سایبری گروه اسنپ، در باگ بانتی این شرکت تا به امروز،  به 36 هکر کلاه سفید بابت گزارش 80 باگ پاداش هایی تعلق گرفته است.

  گسترش این برنامه و افزایش پاداش ها پس از اتفاقی که در روزهای گذشته برای یکی از شرکت های گروه اسنپ افتاد، نشان از تعهد این تیم به بهینه سازی امنیت سایبری و رسیدگی مسئولانه به نقاط ضعف در زیرساخت های دیجیتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات برنامه باگ بانتی اسنپ؛ افزایش پاداش ها 

تغییرات برنامه باگ بانتی اسنپ؛ افزایش پاداش ها